www.turistika-brdy.cz | www.ohkpb.cz | www.kdno.cz |

Jindřich Vařeka: Milí Příbramané,

2018-10-08 07:27:17 | Ing. Jindřich Vařeka ©

sluší se, aby vítěz voleb poděkoval těm, kteří mu dali důvěru. Tuto milou povinnost za všechny své kolegy i za sebe samotného tímto sdělením s radostí plním. Mám jen trochu obavu z toho, že to, co bych chtěl krom onoho poděkování sdělit, mohlo by znít jako typické politické klišé.

Foto

Starosta Příbrami Ing. Jindřich Vařeka.
(Zdroj foto autor)

Ani po čtyřech letech starostování neztratilo slovo politik a politika v mých uších určitý nádech čehosi nevábného, něčeho, s čím není dobré koketovat ani o chlup více, než je nezbytné.

Dnes jsme spolu s mými kolegy celý den řešili rébus, jak zařídit to, aby jednání příštích zastupitelstev byla dělná a ryze nepolitická. Cítíme se být silným mandátem vázáni k zodpovědnosti také za to, že klíčové posty na radnici budou obsazeny spíše manažery než politiky. Vyslechli jsme si kvůli tomu i slova o politickém naivismu. Jednání budou pravděpodobně ještě několik dní probíhat, neboť potencionální partneři potřebují čas probrat naše návrhy ve svých stranách.

Velice nerad bych na těchto někdy až křehkých jednáních něco pokazil, a také mám na paměti slova o tom, že „právě slova jsou mnohých činů smrt a pro jedno slůvko víc, se mnohý plán již zvrt“.

Odpustím si tedy pro dnešek další komentáře a slibuji, že se obšírněji vyjádřím ve chvíli, kdy už budu mít co říci.

Předem se co nejzdvořileji omlouvám, za dnešní strohost. Dovolil jsem si ji proto, že předpokládám, že lidé už mají voleb a všeho kolem nich tak trochu dost a rádi by už žili i něčím jiným než povídáním o radnici.

Ještě jednou děkuji všem občanům, kteří přišli k volbám a přeji krásný den.


Ing. Jindřich Vařeka ©


Tato diskuse již byla ukončena.
Autor:nezávislý pozorovatel Vloženo: 2018-10-15 11:55:09 IP: 212.79.110.***
Karel Vild: Když jsme u toho "bojkotu", proč nezmíníte ČSSD? Ta podle Vás nikdy nic nebojkotovala? Myslím, že to, že občané ČSSD nedali mandát být součástí zastupitelstva města hovoří za vše.
Autor:jana Vloženo: 2018-10-15 09:17:11 IP: 109.72.4.***
Vážený pane Vacku, přesně je to ve vašem stylu.Vy jediný se dostanete k informacím, vy jediný odhadnete...Přečtěte si dnešní článek pana Vařeky a pak porovnejte s tím , co tady tvrdíte.Jeho nabídka je valkorysá na základě vynikajícího volebního výsledku. Domnívám se, že žádná jiná strana s podobným výsledkem by takovou nabídku neučinila.Vy se stále snažíte lidem vnutit jak jste v centru dění , jaký jste vizionář. Bohužel Vám nedochází , že jste již definitivně na vedlejší koleji.K poslední Vaší poznámce , nikdy jsem nenapsala žádnou pomluvu ani nálepku. Vše jsou fakta, která jsou v Příbrami všeobecně známa.
Autor:S930 Vloženo: 2018-10-15 07:53:10 IP: 109.72.5.***
Josef Vacek: Vaší rekcí "2018-10-14 15:46:45" jste nám chtěl povýšenecky oznámit, že jste něco víc ? Anebo, že můžete všechno, čili praktiky mafiánské (odkud se asi vzala přezdívka Palermo) ? K ničemu se nedostanete, podle mého názoru jste jen obyčejný úředníček jehož ego za posledních 10 let extrémně utrpělo.
Autor:Karel Vild Vloženo: 2018-10-14 18:48:37 IP: 109.72.12.***
Politika je prasárna a práce na radnici by se neměla vůbec politizovat. Jednou do leva,podruhé doprava a ve finále je to krok zpět. Myslím si, že výsledky minulého zastupitelstva i přes bojkot Ods a Šance mluví za vše. Postupně se odděluje zrno od plev a tak věřte lidem, kteté jste si zvolili a nechte je v klidu dokončit co je rozděláno.
Autor:tonda Vloženo: 2018-10-14 17:40:51 IP: 176.98.110.***
Pane Hadači Vám se libi komentaře pana Vacka.Toho co poslal Příbram do.....
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2018-10-14 15:46:45 IP: 176.98.110.***
Jana: na rozdíl od Vás ale opravdu znám politiku a její procesy. A dovedu se velmi rychle dostat ke klíčovým informacím o příbramské politice a na jejich základě dokáži poměrně přesně odhadnout budoucí vývoj. A to je zásadní rozdíl mezi námi dvěma, vy umíte jen nálepkovat, pomlouvat a netolerovat.
Autor:jana Vloženo: 2018-10-12 08:53:01 IP: 109.72.4.***
Pane Vacku , Vaše informace si myslím splŇují klasifikaci trestného činu šíření poplašné zprávy . Doufám , že na Vás podá Vařekův tým trestní oznámení . Pokud si dobře pamatuji tak vaše strana byla tím kdo vlezl do jakékoliv vlády, zastupitelstva výměnou za místa ve vedení včetně Vás samotného. Tak tady nemoralizujte a nespekulujte a nehrajte si na to že všechno víte.
Autor:F.K. Vloženo: 2018-10-11 11:07:26 IP: 109.72.14.***
Přestaňme malovat bubáky po zdech a počkejme, jak se vyjádří. Spekulace akorát škodí zdraví.
Autor:S930 Vloženo: 2018-10-11 07:24:44 IP: 109.72.5.***
A takhle to všechno vzniká. Jenom spekulace a zase spekulace. Je těžké počkat až se Ti jenž budou v Zastupitelstvu, domluví a oznámí výsledek. Máte (p.Vacku) zapotřebí machrovat, že víte něco co ostatní nevědí nebo potřebujete být první kdo přijde z informací, která nemusí být pravda (mimochodem víte prd pokud nejste na místě, a to nejste)? Přesně takhle to vzniká.
Autor:Šális Vloženo: 2018-10-10 22:57:21 IP: 109.72.12.***
Pokud je tohle realita, (info pana Vacka) tak nevěřím, že si to Příbramáci nechají líbit!!!
Autor:nezávislý pozorovatel Vloženo: 2018-10-10 22:21:52 IP: 90.180.168.***
Tak nevím no. Pokud by to, co říká Mgr. Josef Vacek byla pravda,možná by bylo dobré, aby si budoucí zastupitelé, kteří uvažují o zvednutí ruky pro případnou koalici s KSČM, zkusili nastudovat československé dějiny, aby pochopili, co v naší zemi komunisté v minulosti dokázali za zvrácenosti - př. proces s Miladou Horákovou. Můžeme si tisíc krát říkat, že KSČM nemá s minulým režimem nic společného, ale alespoň to symbolické dvojsloví "komunistická strana" tam je, stejně jako neochota podporovat církev. Právě církev dostala v době totality pořádně "nakopáno". Nechci nikoho moralizovat, pouze bych očekával podle hesla hnutí ANO ve smyslu "ještě není hotovo, pojďme to dotáhnout", že chci pokračovat v nastolené cestě. Velká obměna kandidátů hnutí ANO a případná výměna koaličního partnera však spíše svědčí o velkém zemětřesení. Přesto stále doufám, že KSČM není ještě jistou koaliční stranou a že může místo nich v koalici usednout jakékoliv jiné uskupení zvolené do zastupitelstva města.
Autor:Panek Vloženo: 2018-10-10 22:18:58 IP: 90.176.86.***
Počkejme si, jak to dopadne. Pro připomenutí názory p. Vacka v diskusi v r. 2014 pribramsko.eu/v-pribrami-drtive-zvitezil-varekuv-tym-rihak-u-obcanu-totalne-propadl-5889
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2018-10-10 19:54:12 IP: 176.98.110.***
Nezávislý pozorovatel: již druhý zdroj potvrdil vstup komunistů do příbramské rady. Stane se tak poprvé od listopadu 1989 s tím, že TOP 09 odmítla nedůstojné koaliční podmínky vyjednavačů ANO Jindřicha Vařeky, Aleny Ženíškové a Marty Frýbertové. Nabídnutá dvě křesla radních bez možnosti obsadit křeslo místostarosty, nemohla vyjednavače TOP 09 uspokojit. A tak TOP skončí po čtyřech letech koaličního vládnutí v opozici. Uvolněnými místostarosty v jednobarevné vládě ANO s tichou podporou komunistů mají být Mgr. Jan Konvalinka a Ing. Martin Buršík MBA.
Autor:nezávislý pozorovatel Vloženo: 2018-10-10 17:28:35 IP: 212.79.110.***
Doufejme, že KSČM nebude součástí povolební koalice v Příbrami. Nedávalo by to moc logiku, případně ať někdo vysvětlí, jaké by to přineslo pro Příbram výhody. Já žádné nevidím. Pouze vidím, že mladí lidé se stěhují pryč z Příbrami a Příbram stárne. Příchod KSČM na radnici tomu rozhodně nepomůže. ANO by mělo navázat spolupráci s uskupeními, které mohou oslovit svými nápady mladé osoby. Občané ukázali, jakou koalici by si přáli. Ve volbách vyhrálo ANO, druhá skončila TOP 09. Myslím, že ideální varianta pro koalici v Příbrami. Doufejme tedy, že se zpráva z příbramských kuloáru nezakládá na pravdě. Přeji všem lepší zítřky.
Autor: Josef Vacek: Vloženo: 2018-10-10 14:51:10 IP: 193.35.102.***
Již od rána se v příbramských politických kuloárech šíří zpráva, že Mgr. Jiřina Humlová souhlasí s nabídkou ANO na členství v radě města. Menšinová vláda s podporou komunistů, všechno je v historii města jednou poprvé.
Autor:Martin Vloženo: 2018-10-10 13:59:31 IP: 109.72.4.***
Já pevně doufám, že je to drb, pane Hadači. Voliči naprosto jasně ukázali, že si přejí zachovat stávající koalici, tedy věřím, že se u nás na radnici nepojede tak nějak po Babišovsku...
Autor:Richard Hadač Vloženo: 2018-10-10 13:17:25 IP: 194.213.41.***
Když chceš psa bít, tak si hůl vždycky najdeš a když nemáš argumenty, tak tou holí prostě jenom kolem sebe mlátíš hlava nehlava a jelikož jsem v reakcích "S930, tonda a Jana" našel tu hloubku jejich komentářů, tak vlastně chápu, že se raději nepodepisují. Zaslechl jsem, že v Příbrami je již také rozhodnuto, že se ANO odhodlalo převzít plnou zodpovědnost a jít do varianty menšinového vládnutí s podporou KSČM. Víte někdo, jestli je to drb nebo fakt???
Autor:jana Vloženo: 2018-10-10 11:12:01 IP: 109.72.4.***
Pane Vacku , úroveň vyspělého politika je také uznat svoji porážku a to , že o jeho služby není zájem. Výsledek posledních voleb jasně ukázal , že politici jako Vy nemají co nabídnout.Vaše arogance a rádobyvychytralost nikomu nic neříká a jste k smíchu.Bohudík občané Příbrami mají paměť a teď Vám vystavili konečný účet. Řešení nasazení Vašeho syna ještě podtrhuje to že s Vámi nikdo dále jít nechce. Tak prosím šiřte svoji pravdu mezi pražáky, tam Vám na to možná někdo skočí a nás v Příbrami svoji rétorikou nechte na pokoji. Vemte s sebou Řiháka , Šedivého, Kareše a všechny ty s kterými jste se tak usilovně bratříčkoval a zkuste štěstí v Praze, tam určitě najdete nějakou cestičku jak se dostat zase do Vašeho politického byznysu. Bohužel všem jmenovaným i vám pane Vacku vstup do politiky zatemnil normální mozek a jste typickými představiteli novodobých zlatokopů, kteří při pohledu na politické a ekonomické výhody a na na vlastní ego ztratili pojmy jako je sebehodnocení, zpětná vazba i samotný pohled do zrcadla.
Autor:tonda Vloženo: 2018-10-09 18:07:28 IP: 176.98.110.***
Pepo vrat se víš kam.Když jsem prohlížel, kdo kandiduje za ODS tak jsem si říkal, mají hroší kuži, to jim nestačilo že v Příbram poslali několik let zpátky? šedivý a spol. na rovinu hnus.pan starosta Vařeka s pí.ženiškovou něco dokazalia celá radnice.Pepostarej se o Prahu a Příbram nech být.
Autor:Jan Vydra Vloženo: 2018-10-09 07:06:14 IP: 88.103.216.***
Radnice není sídlem firmy, ale úřad, kde sídlí a pracují lidé, kteří byli ve volbách zvolení jako představitelé politických stran, tedy politici, nikoliv firemní manažeři. I když je nyní otázkou, zda hnutí mající v názvu souhlasnou odpověď, není přece jen firmou. Možná to značí plíživý konec pluralitní politiky v českých maloměstech a obcích a nástup řídícího, alfa-firemního orgánu s upevňujícími prvky autonomního přístupu.
Autor:S930 Vloženo: 2018-10-09 06:40:44 IP: 109.72.5.***
Josef Vacek: co to je zase za bláboly? Ve svém příspěvku chcete hledat logiku pro obhajobu vlastního názoru, ale jak správně uvádíte jedná se o pravděpodobnost. A obávám se, že tato se ve Vašem případě blíží limitně velmi nízkým hodnotám. Máte pocit, že jste mistrem vpisování mezi řádky? Samozřejmě, že doba před listopadem 1989 Vám vyhovovala, stejně tak jako divoké devadesátky v nichž jste si vydobyl svou pozici. Kde berete pocit, že Vařeka kope do mrtvol? Fakt Vám to dlouho nevydrželo viz milan
Autor:nezávislý pozorovatel Vloženo: 2018-10-08 22:51:15 IP: 212.79.110.***
Hnutí ANO a TOP 09 ve volbách zúročili 4 roky, kdy na radnici pracovali ve prospěch obyvatel našeho města. Volební výsledek si zasloužili. Dnes jsem viděl záznam vyjádření představitelů stran a hnutí, kteří se dostali do zastupitelstva města. Jednalo se o sympatická vyjádření. Přesto mě jedno vyjádření překvapilo. Je to vyjádření KSČM, kteří nechtějí podporovat církev. Ne že bych čekal od KSČM podporu církve, to určitě ne, ale zároveň mě překvapilo, že zrovna toto je "zřejmá priorita" KSČM, nepodporovat křesťanské tradice apod. Jinak by se to asi v příspěvku neobjevilo. Město Příbram je známé především díky poutnímu místu Svatá Hora. Ta je skutečnou dominantou města, a tak jen doufám, že ostatní strany budou církev včetně křesťanských tradic podporovat. Zdůrazňuji, že nejsem ani člen, ani nějaký sympatizant KDU-ČSL, pouze si myslím, že Svatá Hora a církev obecně si zaslouží uznání, a tak opravdu doufám, že ostatní subjekty by případně nějaké události, opravy či podporu zajistily. Na závěr dodám, že přeji hnutí ANO, aby sestavili kvalitní radu města, která bude pracovat pro občany. ANO má velkou zodpovědnost, ale zároveň skutečně nebývalou příležitost ukázat, že chtějí skutečně pracovat pro dobro občanů. Hezký den všem.
Autor:milan.milan Vloženo: 2018-10-08 21:20:10 IP: 176.98.110.***
No vidíte, vydrželo Vám to půl dne - nerýpat...
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2018-10-08 18:02:51 IP: 193.35.102.***
Jiří Holý: ve volbách 2014 udělalo příbramské ANO 30% vítězný výsledek. Ve svém předchozím příspěvku jsem celkem logicky vysvětlil, odkud noví voliči pravděpodobně přišli. Dílem ze strany sympatizantů Otevřené radnice a dílem ze strany nespokojených levicových voličů (KSČM a ČSSD). Navíc starosta Jindřich Vařeka vybudoval pod vlajkou ANO v roce 2014 seskupení s politickými ambicemi a s dobrým finančním zázemím. S perspektivou umožňující úspěch v příštích volbách. Jeho základní teze zněla: dosavadní politika Řiháka a Šedivého selhala, je třeba ji nahradit něčím novým a lepším. A tento étos se Vaší skupině podařilo i díky velmi nákladné finanční kampani, v myslích příbramských voličů udržet. Navíc, byla z Vaší strany velmi šikovně upozaděna otázka společenské změny v listopadu 1989. Mnoho příbramských podnikatelů, vzešlých z vedení bývalých socialistických státních podniků, patřilo mezi aktivní komunisty, kteří okamžitě po převratu zahodili legitimaci komunistické strany. A díky tomu pro ně nebylo polistopadové období žádným stresovým zážitkem. Na rozdíl od jiných příslušníků komunistické nomenklatury, pro které listopad 1989 znamenal potupnou a bolestnou porážku a ztrátu společenského vlivu. Nicméně tato skupina potřebovala svůj polistopadový podnikatelský úspěch potvrdit i zpětvzetím politického vlivu. A na platformě ANO se jim to nejenom v Příbrami docela úspěšně podařilo.
Autor:Martin Vloženo: 2018-10-08 15:31:46 IP: 109.72.4.***
Milý pane Vacku, většinou si z Vás dělám dobrý den, ale pro tentokrát udělám vyjímku, neboť nemám ve zvyku jakkoliv zesměšňovat poražené. Udělal jste zde hezkou politickou analýzu vašich protihráčů, respektive jejich voličů, leč na tu vlastní jste zde jaksi pozapomněl. Vaše fatální prohra v komunálních volbách nemá totiž nic společného s hodnotami které zastáváte, ani se stoletou tradicí, ale s Vámi jako osobností. Váš taktický tah převedení "leaderovství" kandidátky na Vašeho syna nevyšel a to zejména proto, že Vaše jméno je pro voliče v jistém smyslu slova stigmatem, jakkoliv jste oba obdrželi nejvyšší počet hlasů. Mimochodem předvolební televizní vystoupení Josefa Jr. bylo tak tragikomické, že mi ho bylo upřímně líto. Máte ve svém středu slušné a vzdělané kandidáty, které si na radnici umím představit, Vás už ale opravdu ne. Své straně svojí sebeprezentací opakovaně prokazujete medvědí službu, čím dříve na to přijdou, tím lépe. Lépe pro všechny, abyste mě správně pochopil.
Autor:Jiří Holý Vloženo: 2018-10-08 15:12:46 IP: 89.24.173.***
A já bych s názorem Josefa Vacka, založeném čistě na stranické a pravcově-levicové interpretaci voleb nesouhlasil. Souhlasím snad jen s tím, že Otevřená radnice přinesla nepochybně některé hlasy. Pokud porovnáte výsledky voleb ANO ve srovnatelných (okresních) městech v kraji, jsou jejich výsledky mezi 10 a 16 %. V Mladé Boleslavi byla koalice stran, ta má víc. I kdyby Otevřená radnice přinesla ty 3 % a Příbram by byla nejúspěšnější v kraji - 16 %, bylo by to dohromady 19 %. Pro těch 20 % navíc (tj. mnohem víc než měla celkem druhá strana v pořadí). Pro to musí být jiné vysvětlení.
Autor:iris Vloženo: 2018-10-08 13:56:04 IP: 109.72.12.***
Čtu Vaše dohady, nechápu proč se o něco přete, je třeba aby se zapojili všichni, ať jsou to ANO, ČSSD, ODS nebo ostatní, ale i obyčejní občané, aby sepokračovalo v práci. Místo toho, abychom se snažili život zlepšit v Příbrami, vytvořit co nám tu chybí nebo vadí, tak se pořád hádáte, kdo co udělal špatně nebo neuděl nebo se chlubíte jak jste lepší než ti ostatní, každý něco udělal dobře, ale i špatně nebo to nevyšlo jak chtěl, tak už dost a přestaňte na sebe útočit. Ať nejdříve každý se nad sebou zamyslí,co proto udělal, aby to tu k něčemu bylo a potom může diskutovat.
Autor:milan.milan Vloženo: 2018-10-08 13:42:31 IP: 109.72.0.***
Kolomný: Tak dnešek je skutečně zvláštní, protože nejen že jsem vyslovil souhlas s Hadačem, ale teď se i dost ztotožňuju s hodnocením Vacka. Josef Vacek: Skutečně to není pravidlem, ale souhlasím a navíc kvituji, že Vaše hodnocení je na úrovni, bez dalších negativismů. Umíte to, ale málokdy to ukazujete - možná škoda.
Autor:Richard Hadač Vloženo: 2018-10-08 12:55:57 IP: 194.213.41.***
S930: Nemýlíte se v mé názorové shodě na to, že "všeho moc škodí" tedy, že soustředění moci do jednoho uskupení je vždy ke škodě. Nemýlíte se v mé shodě i na jiné věci, ovšem mýlíte se v názorové shodě jako celku, kdy jsem toto např. vyjádřil v jiném komentáři k Jihovýchodnímu obchvatu, kde nesdílím názor p. Vacka. Taktéž nechápu jeho (potažmo lidovecké) předvolební konání, kdy mi připadalo, že vše táhne on a strana resp. ostatní kandidáti nic. Prostě mám jiný názor a co je na tom špatného? A už vůbec nechápu Vaše přirovnání, že se chovám v duchu "smrti nepřítele" a to konkrétně hnutí ANO. Vždy jsem argumentoval fakty a nikdy jsem nikoho neurážel, nepomlouval, nepřinášel nepravdy, nezesměšňoval. Nikdy jsem do hnutí ANO nekopal, neopovrhoval jím, pouze jsem ho vždy podroboval větší kritice a to proto, že tam cítím nebezpečí a odklon od základních demokratických principů.
Autor:Sebastian Kolomný Vloženo: 2018-10-08 12:55:41 IP: 109.72.6.***
Josefe Vacku: Ano...není nic víc demokratičtějšího, než svobodně vyjádřená vůle občanů...... to ostatní co jste napsal je opět faleš a závist.
Autor:Josef Vacek Vloženo: 2018-10-08 12:46:40 IP: 193.35.102.***
Příbramské ANO zvítězilo se svými 39% zaslouženě, nicméně v rámci zlepšení jejího volebního výsledku zatím nikdo v komentářích nepočítal s faktorem bývalého hnutí Otevřené radnice, které v letošních volbách splynulo s ANO. Lze předpokládat, že část jeho bývalých voličů (4%) nově podpořila ve volbách 2018 Vařekův tým ANO. Pokud tedy k 30% volebního výsledku ANO z roku 2014 připočtu 2 až 3% bývalého voličského elektorátu Otevřené radnice, jsme někde na 33% voličské podpory z minulých voleb. K tomuto základu přibylo 5- 6% nových voličů, kteří před čtyřmi roky pravděpodobně volili příbramskou levici. Sociální demokraté totiž ztratili deset procent svoji bývalé voličské základny, stejně jako komunisté, kteří ztratili významné portfolio 5% svých bývalých voličů. "Klasická levice", tj. ČSSD a KSČM tak v Příbrami drtivě zeslábla. Sociálně slabé a zejména důchodce již nezajímají levicová hesla. Pro ně je Andrej Babiš symbolem někoho, kdo jim po téměř 30 letech od roku 1989 zlepšuje životní úroveň. A z této skutečnosti příbramské ANO také profitovalo. Zároveň předpokládám, že za tříprocentním propadem Královo Šance pro Příbram, stojí Karešův tým Příbramáků pro Příbram. Proto se domnívám, že Vařekovo ANO „vyluxovalo“ významnou skupinu voličů tradiční příbramské levice. A díky vyjádřené vůli občanů tak mohou „Vařekovci“ teoreticky vládnout v jednobarevné vládě. A rozhodnutí v této věci bude zřejmě klíčovou otázkou jednání následujících dnů, možná týdnů. Zda na sebe dokáží vítězové voleb, vzít plnou politickou a manažerskou odpovědnost v otázce plánované „megalomanské“ rekonstrukce plaveckého bazénu, řešení nové smlouvy ohledně příbramské městské hromadné dopravy, otázce budoucnosti příbramských vodovodů a kanalizací nebo využití finančních zdrojů z příbramské teplárny. Nebo zda velkou odpovědnost za klíčová rozhodnutí, umenšit politickým angažmá humanitních intelektuálů z TOP 09. Jejich zastupitelé, se totiž postupem doby stali politickou silou příbramských „sluníčkářů“. Nicméně každodenní praktická komunální politika není jejich nejsilnější stránkou.
Autor:milan.milan Vloženo: 2018-10-08 12:27:08 IP: 109.72.0.***
Jééé, já naprosto souhlasím s Hadačem (jak se to stalo?). Takže dle hesla Sláva vítězům, čest poraženým (neslyšel jsem, že by někdo z ANO kritizoval padlé) prosím pány Větrovského, Havrančíka, Fuksu, Kareše, aby veřejně uznali porážku a pogratulovali vítězi. A to bez dalších vytáček a výmluv na kampaně, Babiše, blablabla... Vacka bych o to požádal taky, ale ten už se tady na diskuzích opět vyjadřuje pejorativně a slova uznání mi od něj chybí - pokud je náhodou použije, hned přidá mírné popíchnutí či urážku. Určitě od něj brzy uslyšíme, jak ANO prohrálo Prahu a jak brzo přijede Bělobrádek na bílém koni, za ním rytíři z Blaníku a zachrání nás. Vždyť už tady sto let jsou a drží nám palce.
Autor:S930 Vloženo: 2018-10-08 11:27:50 IP: 109.72.5.***
Richard Hadač: v podstatě svým komentářem (a nejen tímto, nýbrž i komentáři pod jinými články na tomto serveru), ale směřujete k tomu samému z čeho je Vám smutno. Totiž k "smrti úhlavního nepřítele" v podobě příbramského hnutí ANO. Jak se tedy odlišujete od davu, jenž je vždy velmi rychle připraven k jakémukoliv pranýřování ? PS: mýlím se když si myslím, že mezi Vámi a mgr.Vackem panuje názorová shoda, kterou lze spatřit v jeho komentáři pod článkem "Vítězný Vařekův tým slaví, Větrovského ČSSD totálně selhala" na tomto serveru ?
Autor:Richard Hadač Vloženo: 2018-10-08 10:15:59 IP: 194.213.41.***
Dříve vždy platilo "sláva vítězům, čest poraženým", ale současný celospolečenský trend je poněkud (dle mého názoru) pokřivený a hlásá "sláva vítězům, smrt poraženým". Takto je nahlíženo i na oponentní názory, kdy je namísto argumentů využívána taktika "úhlavní nepřítel" - nutno oponenta jakýmkoliv způsobem pošpinit, zesměšnit - zničit. Je mi z tohoto pohledu na věc smutno. Za sebe musím konstatovat, že vzhledem k velmi chabým argumentačním schopnostem bývalé opozice a v neposlední řadě i nijaké sebeprezentaci a sebeurčení, jakož i nejasnému vyprofilování se jednotlivých stran/kandidátů v rámci předvolebního boje a vzhledem k složení jednotlivých kandidátních listin jsem očekával ještě drtivější vítězství ANO - můj odhad před volbami se nenaplnil, což je možná škoda, protože by se případně nebylo možno vymlouvat na kompromisní řešení v rámci koalice, ale naopak by naprosto chyběla jakákoliv kontrola a možná i sebereflexe. Vláda jedné strany, jak víme z minulosti, nikdy a nikde nedělala dobrotu.
Autor:Jana Vloženo: 2018-10-08 08:47:34 IP: 109.72.4.***
Komunální volby v Příbrami jasně ukázaly , že to s občany Příbrami není tak špatné.Oni jasnou volbou sdělili, že nechtějí pro správu svého města osoby typu Kareše, Řiháka, Fuksy a Vacka. Je to jediný spravedlivý způsob jak dotyčným pánů oznámit , že jejich vize a politický způsob jsou bohudík na vedlejší koleji a nikoho nezajímají. Je to neúprosné , ale spravedlivé zrcadlo za jejich aroganci, nabubřelost a celkové vystupování. Určitě se objeví spekulace o intrikách, či vlivu zahraničních rozvědek apod....To vše si mohou neúspěšní nechat do psaní pamětí...stejně je nikdo nebude číst. Staronovému vedení přeji šťastnou ruku pro volbu koaličního partnera, přála bych si , aby se nezapomnělo na dosavadní spolupráci s týmem kolem pana Švendy a aby mohla Příbram dokončit vše dobré , co se v uplynulém období začalo.Vám osobně pane starosto přeji pevné zdraví a aby jste mohl za čtyři roky při otočení zpět konstatovat, že to byly další úspěšné roky pro rozvoj Příbrami.

Podporujeme

Divadlo Antonína Dvořáka Příbram a Kino Příbram
MHD Příbram - jízdní řády

Aktuální jízdní řády najdete ZDE.

REKLAMA

Starožitnosti, antik Chod

© Mgr. Jaroslav Hodrment
Webhosting a domény od GIGASERVER.CZ
Právní doložka